Benci Dekat FanPage Tu !!



Haish .... aku bengang giler hari ini ..!! cuba korang tgk pic print scan yang saya buat tu .. 
Maaflah sebab telalu kecil .. asalnya besar slh buat lah... 
Sape sini mnat exo ? ....
Saya exotics tau tak ???
Fanpage tu org mna entah buat tapi tulisan macam bahasa Vietnam... ...
Apa salah exo kat dia ? exo tu kan baru debut tolong lah sokong diorang . 
Kalau benci pun dekat diorang tak payahlah sampai buat Fan Page .. Benci giler kat fanpage tu !! tau tak 63 orang yang like FanPage tu .. .. 
Cuba bayangkan kalau korang punyer Bias kena kutuk .. ape prasaan korang mrh kan ? Dia igt kitorang semua ini tak ade perasaan ke ? TOLONGLAH HORMATI PEMINAT EXO !!!

aku benci sangat dekat fanpage tu kalau lah tau owner fanpage tu nak je aku campak dekat lombong biar kena makan buaya .. kalau dapat puas giler hati aku .. !!

 i like this part in history….
So smart..!!

BTW dalam lagu history , saya suke bab nie hohoh smart giler larh .. cra tarian diorang .. cer tgk

Want Kiss ?          

HunHan memang rapat . Comel pulak tu .. That My Biased :D


Kiss The Radio

Ini pulak cube tgk Sehun . Mula2 serius lepas tu boleh senyum... 
Comel pulak tu ..!!

this from Ana kyeota right ?? 

Luhan . ... Biased aku dalam Exo-M cute tak haahha !!



Labels: , , , , , , ,

[ 10 comments ]