Menghadapi Hari Yang Mendebarkan

3091728717_2_11_ne9bouwh_large

Annyeong dan assalamualaikum readers, 
Lol korang sihat ke ? ada sakit- sakit tak ? ....  tak ada kena mengena dengan topik pon . by the way , aku takut gila nak tunggu hari jumaat ini . sebab parent datang ambil result . sekolah korang pon ada ambil result ke ? 
aku takut gila sebab result mid year ni teruk sangat . tak tau nak cakap apa dah . Dulu ak selalu menang dalam exam , selalu kalahkan Hakimi dengan Aimman . But sekarang diorang dapat nombor lagi pandai . malu nya malu . Sekarang nombor saya jatuh 4 anak tangga ... !! jatuh teruk tahap maksimum dah ni . !!

Tapi , saya dah janji dengan mak saya . Exam akhir tahu saya buat betul-betul . Mak saya kata kalau dapat nombor teruk dalam exam tak apa . Asalkan jangan meniru . *i jujur tau * nak tau result saya berapa ? 
saya rasa tak payah tau lah ye . Sebab result saya akan menggelakan anda semua. Saya nak study betul-betul mulai sekarang . Tadi saya badmood , tak tahulah kenapa . mungkin takut menunggu hari jumaat . 

Kata-kata dibawah adalan daripada : Alesya Husna

Lindungi kesedihan dengan senyuman,
meskipun dihati penuh kedukaan,
kerana ketabahan menghadapi dugaan,
menunjukkan kita mempunyai iman . :)

Labels: , , , ,

[ 3 comments ]