I Making Poster . ! *lol
Pembetulan !!

Assalamualaikum and annyeong.. 
Sehat tak ? Kalau tak sihat makan ubatlah okey. Yes esok saya tak sekolah ... sebab malas . Esok bukanyer belajar . ada gotong royong . Korang nak pergi ke gotong royong . Huh jgn haraplah . Alesya pon maybe tak dtg esok ..haha dah sepakat lah katakan . Btw i make one poster . MyungYeon Couple . Huh ? Sesuai ke . ntahlah bantai jelah . ni saja2 je buat sebab terlalu bosan . ada idea . And saya sebenarnya jeles tengok org blogger lain buat poster . Especiallyyyy blogger nie > SINI < , > SINI < and > SINI < . Poster diorang mmg awsome sgt!!! . * tengok poster saya yg buruk nie . budaak baru belajar camtulah .



Pembetulan entry . hish Ana nie pon yelah aku buat pembetulan entry lah .. aku tukar MyungYeon yg cover poster tu hiasan semata-mata ...
P/S * Can you smile ? saya suka lagu tu . Infnite song . Dah kemaruk lagu tu sbb tu buat tagline Can You Smile

Labels: , , , ,

[ 14 comments ]