Raya is Coming !

Tumblr_m8nkuq4wav1qzyaezo1_500_large

Annyeong ! 
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri . Tinggal 3 hari ajer lagi nak raya * tak termasuk hari ini lah kan * . Korang Dah bli baju raya belum ? Ofcouse lah dah kan . Maklumlah excited saya nak Raya kan ? Mungkin tahun ini , duit raya saya kurang kot :'( . Yelah saya tinggi so nampak macam dah 19 tahun keatas . But tiap-tiap tahun saya dapat duit raya daripada atuk . Oh atuk thanks for that . Tengok iklan dekat TV tak ? Yang pasal Boboiboy nyanyi lagu raya tu ? hehehe kelakar doe. :D . Btw saya tak sekolah hari ini sebab malas . lo ? mlas ? ish ... Nak tau x ? sekarang i love BTOB *but exo dgn infinite still in my heart larh*

BTOB
Love Them So Much

Labels: , ,

[ 0 comments ]