Back With New Skin .

Hello ! . I'am back with baru . Dulu skin saya lain kan ? Sekarang dah jadi skin lebih matang . Hahahah . Matang lah sangat . *tangan di bahu mata ke atas* . Hey , korang dah dengar lagu gangnam style ? . Lagu yang tengah naik dekat radio sekarang ini . Ramai kata lagu ini macam ntah ape2 ntah . Saya dengar macam best but bolehlah . *hahah awesome sungguh*

Hari Jumaat hari itu , saya pergi rumah terbuka kawan saya , Alesya . Adoyay nasib baik tak sesat . Ikut kereta Arni baru betul hahah . Buat malu saja . Tapi mak saya jemput awal sangat . Tak sampai 1 jam dah jemput . Tak dpat pergi rumah Acah . ACAH ! JEONGMAL MIANEI OKEY . Bukan tak nak pergi but terpaksa . Sebab mak saya tak kasi pergi jauh *macam kanak-kanak pulak* . hahah . Rugi betul .Alesya cakap saya rugi giler . !!! Hitam Hitam .

Yay !! Sabtu ini kite dapat pergi rumah Acah . Dier buat open house . OMO !!tahun ini kite dah boleh pergi rumah kawan . But kawan nak lebih daripada itu , memang ibu saya tak bagi lah .heheh .Tadi kita dapat duit raya daripada Alesya . heheh thanks alesya . <3


Labels: , , , , , ,

[ 2 comments ]