Segmen : Saya Nak Di Review & Promote
Awok , Klik image kalau nak join :D 

Annyeong and Assalamualaikum . Salam satu Malaysia . Eceh .. Hahaha . Hari ini pergi sekolah sungguh membosankan . Adoyay kenapa lah aku tak datang waktu pergi rumah terbuka Acah . Rugi betuiiii . Okey lah balik kepada tajuk . Saya join segmen ini . 

Syarat-syarat kalau nak join .

1. FOLLOWER blog Miss Z sahaja .  (belum follow dan nak join silalah follow)
2. Letak Banner Miss Z dekat entri anda . 
3. Buat tajuk segmen : Segmen : Saya Nak Di Review & Promote . 
4. Letak Header korang dalam entri tu (pastikan Miss Z dapat copy ye,senang Miss Z nak letak header korang semasa di review dan promote nanti .
5. Dah siap? Hantar link entri anda ke ruangan komen entri tersebut . 
6. Korang sebolehnya memberi komen terhadap blog peserta yang join semasa anda blogwalking :)
7. SEGMEN TAMAT JAM 2.00 PETANG ESOK :)
8. Senarai peserta akan di update selepas segmen tersebut tamat . 


http://4.bp.blogspot.com/-m_w1WneYc_o/UFgvc_MoieI/AAAAAAAACeU/jCkkK6wHryU/s1600/Untitled-3.png
p/s : Maaf tak boleh right click . Kalau nak copy tekan Ctrl+f . Sebab saya tak tahu macam mana nak hilangkan right click . Sorry  

Labels: ,

[ 8 comments ]