No Title -_-
Tumblr_mdnsmjtdip1rxvwdzo1_1280_large
Assalamualaikum and Annyeong , first Liyana nak ucapkan Hello . Lama tak post entry . Tak ada benda nak post , buat apa nak post . Minggu lepas saya pergi Langkawi . Jadi 3 hari saya tak online termasuk line internet yang sakai semacam tu . Saya pergi Langkawi bukan pegi dengan keluarga . Tapi pergi dengan rombongan sekolah Alesya . Seronok memang seronok , duit nak beli barang dekat sana tu yang rasa macam malas nak keluar . Maaf saya tak ada gambar nak tunjuk . Ada memang ada tapi , my phone jadi gila sikit . 
Tumblr_md3gmqy8mn1r9fbe2o1_500_large
OMG ! Leo. Paling handsome dalam VIXX . Tak yah cerita pasal dia . Bila lah keputusan exam akhir tahun nak keluar ni . Nerveous gila . Tak tau lah dapat nombor berapa . Harap-harap tak teruk macam dulu . Tapi, saya dah tengok sikit . Semua lulus kot . Maybe . Hope dapat result okey akhir tahun ini . Hari ini result UPSR keluar . Saya nak tau keputusan adik angkat saya nie . Tapi sampai sekarang dia tak online pun . Tak pelah tunggu esok je .

P/S Ramai orang buat muka itik . Seriously saya tak suka . Menyampah pun ada .
[ 8 comments ]