Segmen Kenali Blogger Kpopers Daebakk versi Ieyra Ghani
Klik jer banner yang cute tu .

Assalamualaikum dan Anneyeong for all kpoppers . Masa 31 Oktober hari itu . Ada orang hantar pasal Segmen nie . Saya sangat tertarik kerana banner nya gambar Ren . Omo ! Ren . Alaaaah tak kan tak tau Ren dalam Nuest tu . Comel sangat dia tu . Muka macam perempuan . Dengan kuku nya yg ohsemmmm yang di warnakan . Thanks akak Leyra sebab ajak saya join segmen nie . Saya dah printscreen Follower saya . Sikit saja tak ramai pon .
Permulaan Saya Minat Kpop
Saya minat Kpop pada tahun lepas . Saya tak ingat tarikh tu bila . Kawan kepada kawan saya yang perkenalkan Kpop kepada kawan saya *Sorry kalau tak paham , ayat agak belit sikit* .First saya nak bagitau , kawan saya ini namanya Ana Marlina . Nak tengok blog dia , http://choimin-ji.blogspot.com/ . Dia lah yang mulakan pengaruh kpop kepada saya . Masa tu kami dalam perjalanan kesekolah *Cis agak tak baik pergi sekolah bawak phone* . Ana suruh saya tengok MV Replay daripada kumpulan SHINee . 
Tumblr_m575yszall1qb8qyxo2_500_large
Sebelum saya minat kpop . Saya tak kenal siapa Super Junior , SNSD or artis korea yang lain . First , memang minat SHINee . Sejak itu , saya cari info tentang diorang . Saya amat tertarik dengan seorang ahli nya iaitu Key .

Tumblr_mcx5d38yk41r163zmo1_r1_500_large

Itu masa saya mula-mula minat kpop . Saya ini gileeeer sikit . Bila ada group yang baru Debut , saya akan minat mereka . Baru-baru ini , saya minat 2 group . Satu yang baru Debut , lagi satu yang dah lama debut . Maybe lah . Exo dengan Infinite . 
Tumblr_m3bppyps2h1qd1fgpo1_r1_500_large
Lastly , saya nak cakap , lagu diorang memang DAEBAKKKK ! . Kawan saya yang saya cerita kan itu , adalah kawan saya masa kitorang di Tingkatan 1 . Sekarang dah Tingkatan 2. Dia pun dah pindah ke Johor .  Thanks Ana sebab perkenalkan aku dengan kpop sampai sekarang . Kau lah yang membuatkan aku tak boleh hidup tanpa kpop . Sekarang hati saya berpindah kepada BTOB sebab lagu baru diorang .
Tumblr_mcklkxrhnf1rbt5f9o1_500_large
Tagging Time :
http://b2uty-cookies.blogspot.com/
http://gyugeegeeheart.blogspot.ca/
Sekian . 
[ 12 comments ]