Ma Boy -,- Luhan xD
   

   

Assalamualaikum. Dah berapa minggu aku hiatus. LOL. Bukan hiatus sangat pun. Selalu juga buka blog tengok ada tak orang sent dekat cbox. Ada, cuma mianei saya tak dapat blogwalking sangat. Sebab sifat kemalasan aku timbul. Hahahah timbul pun ada. Letih jugak jadi penolong ni kan. Dah lah pagi- II perhimpunan. Then penolong kena duduk depan. Memang aku tak suka duduk depan. Memang sejak azali lagi. Dah tak dapat dinafikan lagi. Duduk belakang boleh berborak dengan My geng. Aku suka cerita macam- II dekat dia walaupun pasal kpop. Dia tak suka kpop pun. xD

 
 

Baru- II ni, aku ada tengok satau korean drama nie. First memang tak best. And then, bila aku terus layan je cerita ni, perghhh memang aku suka jalan cerita dia. Lagi- II hero dia. Handsome lah !. Cerita dia tentang sorang perempuan bernama Irene asal nama dia Hyunwoo. Orang tak tahu dia tu lelaki sebenarnya. Sampai kan dia satu roomate dengan seorang perempuan nie. Perempuan tu tau dia lelaki time lelaki tu demam. Time tu, rambut palsu yang lelaki tu pakai tanggal. So, perempuan tu terkejut. Dia lah yang selalu cover lelaki tu. Nampak sangat halkum lelaki tu besar . Hahahaha. Ada moments best cerita. Aku minat kumpulan Touch sejak tengok cerita nie. And tak ku sangka, perempuan nie, umur 14 tahun. Lagi muda dari aku. Nampak je dah matang. Hehehehe. Aku dah tua. 
Sunwoong ni, cantik walaupun dia jadi perempuan. Hahaha. Dia dah jadi bias baru aku. xD
[ 6 comments ]