Kem and Skin ~
Tumblr_mjmr2e3muj1rpmdu4o2_r1_500_large

Annyeong . Lama tak post entry. Dah berhabuk dengan sarang labah- labah blog ni. Aku nak active balik dalam dunia blog ni. Lagipun aku dah tukar skin. Aku pakai skin Kak Atin. Seriously, skin yang dia buat cantik. Asal nya warna biru. Aku tukar warne pink. Aku tak suka pink sebenarnyer. Tapi warna pink nampak lembut. Tak bermakna aku lembut okey. Header B.A.P. Oh my ~ . Sekarang aku addict dekat Teen Top. CAP dah handsome sekarang. Dulu rambut dia macam ape je. But now, rambut dia dah panjang.  LOL. Aku suka dia sekarang. xD . 

Sabtu lepas, aku ada pergi Kem Kecermelangan dekat ... dekat mana entah aku pun lupa. Dah nyanyuk . -.- . Time tu, sekolah aku satu bas dengan budak sekolah SAMSML. Aku rasa, budak pompuan sekolah Samsml tu nampak macam sombong je. Tak nak bercampur. Tau lah sekolah agama kan. Aku bukan nak mengutuk. Cuma cara diorang buat kitorang pelik. Diorang sanggup makan tengah panas semata- mata tak nak bercampur dengan budak sekolah lain. ftftftf. One more, ingatkan kem tu best , happening, happy. Last- II belajar serious je. Time BM dengan BI aku naik mengantuk nak baring pun ade. Ngantuk sesangat. But, time math, Aku dengan kawan aku excited nak jawab soalan. Balik pukul 4.30. Ingatkan sampai pukul 5 Last- II sampai dekat pukul 6. Ade lori terbalik pulak dekat tengah jalan. Balik tu, aku terus tidur. Keletihan. ~
p/s - Exam dah habis KH , Math dengan Sains susah doe. ! ~
[ 0 comments ]